Informatie over Scratch The Armed Man

Zaterdag 3 september 2022: Jenkins The Armed Man from scratch - Sint Jacobskerk Vlissingen

Karl Jenkins schreef deze hoogst actuele mis voor de vrede in Europa in het jaar 2000. Hij droeg de mis op aan de slachtoffers van de Kosovo-oorlog. Het stuk ging meteen in première en nadien is het over de gehele wereld al ruim 2500 keer uitgevoerd. Het Zeeuws Concertkoor had het in 2017 en 2019 op het repertoire staan.

In het post-coronatijdperk en bij de start van het nieuwe koor- en concertseizoen 2022 - 2023 bieden we iedere zanger, lid of geen lid van het Zeeuws Concertkoor, de gelegenheid om het onder leiding van Pim Overduin op één dag from scratch met elkaar in te studeren en 's avonds in de geweldige Sint Jacobskerk uit te voeren.

Het dagprogramma ziet er als volgt uit:

- 09.00: kerk open en inschrijven

- 09.30 - 12.30: ochtend repetitie (inclusief een pauze van 30 min.)

- 14.00 - 17.00: middag repetitie (inclusief een pauze van 30 min.)

- 20.00: concert

Jacco Lamfers begeleidt de repetities op piano.

Vanaf 14.00 repeteert ook de Holland Orkest Combinatie mee.

De solisten worden binnenkort bekend gemaakt.

Iedereen die mee wil zingen moet zich opgeven via deze link.
Voor leden VOV/ Zeeuws Concertkoor is de deelname gratis.

Voor alle overige deelnemers is het € 35. Dit bedrag moet gelijk na de  ontvangen bevestiging van de inschrijving worden overgemaakt op de bankrekening van de VOV.

Entreekaarten voor het concert zelf kosten € 15. Er zijn geen gereserveerde/geplaceerde kaarten.